Support
TikTok - SVO Project | Webdesign Webshop Website MKB Drukwerk ASB - Accessibility Settings Bar

TikTok...Je bent wel gek als je het metSVOSVO PRSVO PRoductionsdeze markt niet bestorm

Begin 2020 had bijna geen Nederlander en Belg ooit gehoord van TikTok. Nu kan je er niet meer omheen. Dus ook niet bij SVO PRoductions. Gek genoeg heeft TikTok helemaal geen trage start gehad, maar had het Europa gewoonweg niet bereikt. Nu koop je van rompertjes tot promotieborden met TikTok er op. Vele zijn zo entausiast dat men graag reclame maakt voor dit nieuwe platform. Echter zit er veel geld in TikTok wat nog niet ontgonnen is. Graag helpen wij je hiermee. Daarom leiden wij je in, in deze nieuwe wereld voor ondernemers.

De geboorte van TikTok

TikTok werd niet als TikTok, maar kwam in 2016 als de app Douyin op de markt. Binnen een jaar hadden ze 100.000.000 gebruikers! In november 2017 kocht het moederbedrijf de eveneens populaire chineese app Musical.ly voor 'slechts' $1.000.000.000 op de markt in de VS te kunnen veroveren. Gecombineerd gingen deze apps verder onder de naam TikTok en presteerde wat geen enkele social media platform waar heeft kunnen maken, gelijk winstgevend zijn. De enorme investeringsbereidheid is al een teken aan de wand dat jouw bedrijf van dit succes zijn graantje moet meepikken.

Statistieken van TikTok

0
Bezoekers kijken per maand korte video's
0
Ruim 1/3 heeft een inkomen van meer dan
0
Video's per gebruiker per maand bekeken
0
...van de bezoekers zijn vrouwen

SVO PRoductions deelt feiten over TikTok

Zoals je mogelijk weet, wordt social media sterk vertegenwoordigd door mannen, hoewel vrouwen wel actiever lijken te zijn. Bij TikTok ligt het allemaal net iets anders. Zo is ruim 60% van de gebruikers vrouwen. De meeste kijkers, die TikTokkers officieel al in het Nederlands worden genoemd, bestaan uit jongeren van tussen de 6 tot volwassenen tot 30. Hoewel TikTok volgens de voorwaarden verboden is voor kinderen onder de 13, lijkt het bedrijf zich toch willens en wetens de richten op kinderen onder de 13. De gemiddelde TikTokker heeft een inkomen van meer dan $100.000. Dit betekend dat je hier de snelst gelduitgevende doelgroep op het internet hebt gevonden! Graag helpt SVO PRoductions je deze goudmijn optimaal te benutten. Bedenkt daarbij dat alleen TikTok zelf al een omzet van $126.000 per uur draaid. Kan je nagaan, hoeveel omzet er in zijn geheel via dit platform al wordt gerealiseerd en hoeveel hier nog kan worden gewonnen. De gemiddelde gebruiker bekijkt 858 minuten per maand aan video's. Dit komt ongeveer overeen met 2550 video's die elke maand de TikTokker onder ogen komen. Onder de 690.000.000 actieve gebruikers per maand, bevinden zich ook jouw klanten. Het totaal aantal gebruikers ligt nog eens velemalen hoger. Zo zijn er TikTokkers die 111.000.000 volgers hebben. Ga na hoeveel klanten jij kunt binden aan jouw merk en product. Uiteraard kan je dat bereiken door te adverteren. Maar dit kost veel geld en het rendement is beperkt. De beste manier om je klanten te bereiken is door zelf gratis video's te posten op TikTok. SVO PRoductions helpt je graag met het realiseren van deze video's.
Image
SVO PRoductions geloofd in het succes van morgen. Daarom investeren wij graag in jouw toekomst op TikTok, met het ontwerpen van video's, beeldmaterialen en banners.

Adverteren met SVO PRoductions video's op TikTok

Uiteraard kan je bij SVO PRoductions terecht om TikTok-reclame en -producten te bestellen en te laten ontwerpen, maar in eerste instantie willen wij voor jou als ondernemer helpen om zonder betaalde reclame te scoren op TikTok. Een bedrijf wat dit goed inzag is Disney. Zie de video hiernaast, om een impressie te krijgen, van hoe je pakkend je relatief jonge publiek kunt bereiken, zonder reclameruimte te hoeven in te kopen. Als je promotie op TikTok wilt samenvatten in steekwoorden, dan kom je op: kort, krachtig, ludiek, betaalbaar, hypes.

In het algemeen heb jij al een fantastisch product of merk bedacht. Wat SVO PRoductions doet, is jouw product bij de klant brengen. Uiteraard kan iedereen video's posten op TikTok, maar waar het moeilijke punt zit is, je uniform presenteren en zorgen dat je video tussen 1/4-1 seconde de aandacht van de kijker gevangen nemen.

SVO PRoductions laat je meeliften op het TikTok-succes

TikTok is geen bedrijf met innovatieve concepten, maar een meester in naapen. Dat dit een effectieve manier is blijkt wel uit de cijfers. Zo keken ze van Twitter de korte berichten en het hashtag-gebruik (#) af. Ze keken naar het succes van Instagram door in te zetten op videoscrubben (in hoog tempo video's laten beoordelen). Ze voegde hieraantoe een briljant stuk kunstmatige intelligentie, die continu met je mee spiekt om jouw gedrag te analyseren en in te spelen op een soort verslavingseffect, door je te overspoelen met videobeelden die jouw aandacht vast weet te houden. Ook dit hadden ze niet zelf uitgevonden. Zo kijkt TikTok ook naar het succes van Zelda, Fortnite en Minicraft: Stort je in de kledingbranche. Tegenwoordig loopt men graag reclame voor hun favoriete bedrijf en zijn zelfs bereid hier goed voor te betalen. Wees dus niet bang om mee te liften op deze trend.

Laat je niet afschrikken op het feit dat de meerderheid jongeren zijn, want alle leeftijdsgroepen zijn vertegenwoordigd op TikTok. Zelfs een miniscuul percentage op de honderden miljoenen van TikTokkers, zijn nog altijd meer klanten die je bereikt dan dat je de hele Randstad gaat flyereren. Durf dus uit te pakken op TikTok.
Image

De successen op TikTok zijn hypes, kleding en make-up

Even een greep uit populaire fidget toys. Trending producten uit 2020-2021. Ook jij kunt hierin delen.
In de eerste plaats is TikTok natuurlijk het platform om ludieke video's te posten. Maar TikTok is zoveel meer dan dat. Hoe leuk video's ook zijn, zelden kan je er van leven. Dus moet je vooral kijken naar de andere commerciele successen. Populaire producten op TikTok zijn hype-producten zoals de fidget toys. Fidget toys zijn anti-stressproducten die door een groot publiek wordt omarmd. Het bleef niet bij de populaire fidget spinners, maar ook slijm-producten, knijpballen en vormen (squishies), maar ook de nu populaire pop-its. Het zijn producten die je voor een paar cent inkoopt en voor het tienvoud verkoopt. Het zijn veelal producten die voor semi-medische doeleinden, zoals bij autisme, worden ingezet voor prikkelverwerking, maar ook het bij het grote publiek verrassend goed doen.

Ook de populaire DIY (do it yourself)-video's zorgen voor onstuimige verkoopresultaten. Of het nu een video is waarin je uit je dak gaat vanwege het spectaculaire resultaat van een lippenstift of dat het een video is waarin jij laat zien hoe je met kringloopkleding de hipste persoon van het land bent geworden, maakt niet uit. Het scoort! Dat is wat telt. Dat is wat jouw publiek wil horen. Creeer het gevoel dat men niet zonder jouw product of creativiteit kunnen leven. Elk product is een life changer. Laat zien dat jouw product voor zoveel meer geschikt is dan waarvoor het is ontworpen.  Hoeveel winst zou je kunnen halen uit producten die van de grootste commerciele flop veranderen hyper-top! Ook daar denks SVO PRoductions in mee.

Van 0 naar 100.000 TikTok-volgers in een no-time met SVO

Iedereen kan succesvol op TikTok zijn. Om succesvol te zijn heb je een dosis stom geluk nodig of je moet slim zijn. SVO PRoductions zet daarom in op dit laatste. Zo is niet alleen belangrijk dat je een gelikte video kan neerzetten, maar ook dat je dit met de juiste elementen weet te doen. De best scorende video's op TikTok zijn comedy, welke gelijk wordt gevolgd door zogenaamde POV's. Dit staat voor Point of View. Dit houd in dat jij zichtbaar bent op de video, maar ondertussen communiceer je op een manier alsof het lijkt alsof de kijker met jouw exclusief videocontact. Soms kiest men er voor om op deze manier te communiceren met de geluids- en of videoman, terwijl deze nooit of zijdelings in beeld komt. Dit POV-principe kan jij en wij toepassen in de producten. Ook comedy is in te brengen in jouw video's. Niet langer zijn zakelijk efficiente video's die het hardste scoren, maar juist de soepele informele communicatie. Direct hierna volgen de volgende elementen die het hoogste scoren op TikTok en dus verwerkt moeten zijn in jouw video's: Trends (deze hebben we al benoemd), dans, customizing, lip syncs en storytimes. Al deze losse elementen liggen niet zo binnen het bereik van de klassieke marketeers. Laat het dan ook geen verrassing zijn dat jij als ondernemer je twijfels hebt of dit wel past bij jouw bedrijf, product en imago. Echter geen zorgen, bij SVO PRoductions geldt uiteraard: Op elk potje past een deksel.
Image
TikTok is niet meer dan één grote rekenmachine en SVO PRoductions ontrafeld het algoritme voor jou en je imago.

TikTok & SVO PRoductions zoeken hangjongeren

Hoe belangrijk het algoritme jouw video's vindt, is afhankelijk hoe lang de TikTokker bij jou blijft hangen. Hoe langer hij blijft hangen, hoe belangrijker de formule jou vindt. SVO PRoductions houdt zich daarom voor jou dag en nacht zich bezig met het spotten van trends, inspelen op aanstaande hypes, producten en zelfs denkwijzes. TikTok staat en valt met het kennen van het psychologische profiel van je kijker. Dit is de kunst die de marketeers van SVO PRoductions zich eigen hebben gemaakt. Niet alleen voor nu, maar juist voor de toekomst zijn wij zowel de trendwatchers als dat we achter de schermen de trendsetters zijn voor jouw en je bedrijf. Het is voor een onderneming vrijwel onmogelijk om hier al je aandacht op te vestigen, tenzij je een exclusieve TikTok-ondernemer bent.

Helaas kunnen we je niet alle geheimen van TikTok verklappen, want anders waren er geen successen meer te melden via TikTok. De markt is nog maar net open en SVO PRoductions helpt jou het maximale hieruit te halen.

Producten van SVO PRoductions voor TikTok-PRomotie

Image
Natuurlijk wil jij weten welke producten wij jou aanbieden. Natuurlijk wil je de scherpe prijzen die van SVO PRoductions kent. Wij leveren namelijk onze diensten voor prijzen varierend van €5 tot €30. Geen kapitalen, maar behapbare prijzen voor elke ondernemer op TikTok. Kijk voor meer impressie op de pagina's voor YouTube en Instagram. Dit bevat in principe dezelfde producten, maar dan meestal in een ander schermverhouding en duur, rekeninghoudend met deze doelgroep en het algoritme.

Voor €50 heb jij het TikTok op orde!

Ja, dit is geen geintje. Dit is wederom de slimme strategie van SVO PRoductions die er voor zorgt dat met elk budget de toekomst openligt op TikTok. Waarom duurdoen als het goedkoop kan. Wij hebben reeds slim ingekocht en jij pluk daar het voordeel van. Dat is nu echt SVO PRoductions!

Sterker nog...Kan jij geloven dat je al voor €15 jouw eigen TikTok-promoties voor elkaar hebt? Wij eigenlijk ook niet, maar weten dat het mogelijk is. Laat je horen!

TikTok Banner

€ 10
  • Statische afbeelding
  • Of: Open Frame
  • Logo
  • Slogan
  • -
  • -

TikTok Intro

€ 30
  • 1-5 frames
  • Tekst
  • Foto's
  • Video
  • Animaties
  • Muziek
  • Modellen
  • -
  • -
  • -

TikTok Eindscherm

€ 10
  • Statische afbeelding
  • Kanaal frame
  • Volgende Video Frame
  • Social Media
  • -
  • -

TikTok Outro

€ 30
  • 1-5 frames
  • Tekst
  • Foto's
  • Video
  • Animaties
  • Muziek
  • Modellen
  • Volgende Video
  • Kanaal volgen
  • Social Media

Bewegende Tekst

€ 5 - € 15
  • Bedrijfskleuren
  • Tekst
  • Beweging
  • Muziek
  • -
  • -

TikTok Intro & Outro

€ 50
  • 2-10 frames
  • Tekst
  • Foto's
  • Video
  • Animaties
  • Muziek
  • Modellen
  • Volgende Video
  • Kanaal volgen
  • Social Media

Banner & Eindscherm

€ 17,50
  • Statische afbeelding
  • Kanaal frame
  • Volgende Video Frame
  • Social Media
  • Logo
  • Slogan

Kanaal Banner

€ 10
  • Tekst
  • Logo
  • Foto
  • Modellen
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Beeld- en Tekstrechten

Alle afbeeldingen op deze website zijn afkomstig uit eigen studio of onder licentie aangekocht. Daarom mogen afbeeldingen in niet worden gekopieerd of gewijzigd. Ook op alle teksten rust copyright.

Gegevens

Postadres: De iep 61 2912 RD 
Nieuwerkerk aan den IJssel 
Telefoon+31 (0)6- 2 249 249 4
Openingstijden:
Maandag-Zaterdag 9:00-18:00

Wij gebruiken alleen functionele cookies

Wij gebruiken cookies op onze web site. Sommigen zijn essentieel voor het correct functioneren van de site, terwijl anderen ons helpen om de site en gebruikerservaring te verbeteren (tracking cookies). U kan zelf kiezen of u deze cookies wil toestaan of niet. Let op dat als u onze cookies weigert mogelijk niet alle functies van de site beschikbaar zijn.